Безкоштовна доставка при замовленні від 2000 ₴

Обмін та повернення
  • Політика обміну та повернення
    Контроль якості відбувається на кількох етапах — від ретельного вибору найкращих постачальників з України та світу до моменту передачі замовлення в руки клієнта.
    Втім, іноді можуть трапитися непередбачені ситуації. Наприклад, якщо посилка довго зберігається на відділенні Нової Пошти, а в її складі є продукти, що швидко псуються — ризик псування лягає на самого отримувача.
    Ми просимо звернути увагу: відправка швидкопсувних товарів здійснюється на відповідальність клієнта.
    Втім, навіть у таких випадках ми завжди розглядаємо ситуацію індивідуально та намагаємося знайти найкраще рішення. Ви можете бути впевнені — ми завжди на зв’язку й готові допомогти.
  • Політика вирішення проблеми
    Якщо ви отримали товар неналежної якості, не той товар або щось не входить у замовлення — будь ласка, повідомте нас про це якомога швидше (не пізніше ніж через 1–2 доби після отримання посилки).
    Для вирішення ситуації, зверніться до нас у будь-який зручний спосіб:
    📱 Viber: 063-262-27-92
    📱 Телефон: 063-262-27-92
    📲 Telegram: [@TemaKuziaa]
    Щоб ми змогли швидко вам допомогти, обовʼязково надайте:
    • Фото товару з проблемою
    • Фото самої коробки з Нової Пошти
    Ці фото допоможуть нам оперативно розібратися в ситуації та запропонувати одне з рішень:
    • повернення коштів
    • обмін товару
    • зарахування суми на депозит для наступної покупки
    Зверніть увагу:
    Повернення та обмін можливі лише за умови збереження товарного вигляду та герметичної фірмової упаковки.
Made on
Tilda